• 20 دی 1400تاریخ مقاله:
  • مقالاتدسته بندی:
  • ۱,۷۲۴ بازدیدتعداد بازدیدها:
  • 0تعداد نظرات:
  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
    Loading...
    امتیاز:

فناوری ecobubble در ماشین لباسشویی چیست ؟

درمورد فناوری ecobubble در ماشین لباسشویی بیشتر بدانیم.

 

 

   ecobubble حباب ساز اقتصادی است که بیشتر در ماشین لباسشویی های سامسونگ بکار رفته است. این فناوری ضمن افزایش کیفیت شستشو در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و از لباس‌ها و پارچه‌های شما محافظت می نماید.

ژنراتور حباب ساز، حباب های هوارا به داخل دیگ لباسشویی وارد کرده و این حباب‌ها ماده شوینده را فعال می‌کنند در نتیجه مواد شوینده سریعاً به داخل لباس نفوذ کرده و باعث می شوند چرک و لکه به آسانی پاک شوند. از طرفی دیگر حباب های هوا در فشار آب و لباس های داخل دیگ لباسشویی به دفعات زیاد منبسط و منقبض میشوند. این حالت انبساط و انقباض فنر وار حباب های هوا باعث ضربات ممتد و کوچکی  به الیاف لباس شده که لکه های چربی و کثیفی را از پارچه ها جدا می کند .

حباب های پرقدرت که به کمک موتور ویژه دستگاه از ترکیب هوا، آب و ماده شوینده بوجود می آیند، 40 برابر سریع تر به الیاف نفوذ کرده و حتی در دمای پایین ( 15 درجه)، آلودگی را از سطح لباس جدا می کنند. فناوری حباب ساز صدمات به بافت پارچه را به حداقل می رساند.

شستن لباس‌ها در دماهای پایین کاهش 70 درصدی مصرف انرژی را به دنبال دارد. در این حالت چون از آب سرد برای شستشو استفاده شده و حباب ها مانع از اصطکاک لباس ها با یکدیگر و سطح دیگ می شوند، فرم طبیعی البسه حفظ شده و به دلیل توزیع یکنواخت مواد شوینده و حل شدن کامل در آب اثری از لکه های سفید پودر بر روی لباس ها باقی نمی ماند.

عضویت در خبرنامه